امام نیوز: دکتر محمد علیجانی شوکی، پدیده سه دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از شهرستان های رودسر و املش، ضمن تاکید بر حضور مردم در انتخابات مجلس دهم، گفت: روند انتخاباتی در این حوزه انتخاباتی از گیلان، به خوبی پیش می رود.

 وی، حضور جوانان را بیشترین طیف متمایل به خویش، عنوان کرد و افزود: جوانان، پابرهنگان و کسانی که به حق خود نرسیده اند، تمایل جدی، نسبت به من دارند. این نامزد انتخابات مجلس دهم، با بیان اینکه سومین بار است که در انتخابات مجلس شورای اسلامی، از حوزه انتخابیه رودسر و املش حضور دارد، گفت: من رقیبانی دارم که خود، چندین دوره نماینده مجلس بوده اند.

 دکتر محمدعلیجانی شوکی، مدیر موفق صنعتی کشور، با تاکید بر حضور مستقل خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: حمایت از هیچ طیفی را از قبول نمی کنم. وی، در پایان، ضمن دعوت از حضور همه جانبه مردم، پای صندوق های رای، گفت: بیشترین هدف من، برای حضور در مجلس شورای اسلامی، خدمت به همه مردم است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: